Tuesday, June 19, 2012

my trip to shenzen, china & hong kong disneyland

kali ke-2 melancong ke china. kali nie pegi shenzen,china...sblm nie g guilin, china ... kat guilin dulu xshopping pun coz kat c2 daerah pertanian... permandangan mmg cantik2 belaka... kat shenzen plak mmg syurga membeli belah... mcm ghounzou gak ar or mcm bandung... kali pegi mmg relex jek but penat nak lyn karenah org2 yg giler shopping..adusss mmg tekanan.... nak harga murah tp kualiti nak mcm original.. aku yg tgk nie pun tekanan jek apatah lg penjual2 tuh... cian kat parent aku... trpksa gak tunggu n lyn karenah diorg nie... aku siap dok pesan sabar2 jek eik... nasib baik parent aku sporting... hehehe... we all g msk hong kong disneyland... mmg seronok... hehehe... aku naik roller coster ngan adik...hehehe...serammm... laju tahap giler..speedy thriller.... mcm nak tercabut nyawa naik benda alah tuh... eeeeee.... aku ltk skit ar pic trip tuh... saje nak penuhkan blog nie..

No comments:

Post a Comment